spe kelik blanje cekedi$

28 February 2010

Duta baru anlene



makin hari makin ramai yg meningkat usia.....anda bile lagi???..aisyh patutla susu anlene semakin laku sekarang neyh....adakah ia di beli oleh org yg telah meningkat usia dan masih lagi ingin menyertai pertandingan tulang siapa paling kuat atau ia di beli oleh golongan2 lelaki yg ade hati nak menambat hati michele ye0h...okay lupakan dia suda berpunya...ahaaaa...melepas2.....


es0k anlene akan dapat dua org lagi duta....mau taw siape mereka.....artis ka?ahaaa....s0 checkid0ut.....

 jeng je jeng...ini mereka...



 d ronnia aka akk awet muda


niena aka akk chipsm0re


sape mereka neyh sampai di lantik menjadi duta anlene......artis ka? owh bukan2....mereka dilantik kerana usia mereka yg akan meningkat pada es0k hari....jadi pihak anlene berbesar hati nak melantik mereka menjadi duta.....ser0n0k kah jadi duta anlene????mari ramai2 tnye michele ye0h....



es0k hari tue aka hari jadi mereka yg ke~

d_r0nnia aka kazen  yg ke 52...wa tue giler k0..ahaaaa....see2 mesti xpecaye kan...tp percayalah...nmpak mcm 18 jer...kl0 aku jln sebelah dye serius r dye nmpak mcm adek aku jer..ahaa...sape nk mnx tips awet muda k0ntek la beliau...ahaaa....happy birthday t0 you.....nnt jumpe blanje i mcd okay...ha3...d0nt play2 with her r...she will get her master s0on....sape nak tips2 bijak math juga b0ley k0ntek beliau...beliau mmg superb bab2 math neyh......


niena aka kawan busukku yg ke 18....akhirnye k0 berjaya juga mencapai cita2 k0 untuk menjadi duta anlene..syabas merabete......nie bestfren k0o sejak dari f1...geng kuat neyh kt 0stel...semua gerun ngan minah nie..ha3...mulut laser kalah lampu laser...tp k0 mmg terbaek...n thanx sudi jadi kawan busukku.....frens 4 eva ya!!!!



sem0ga mereka panjang um0 murah rezeki,da terus sukses dalam ape jua yg anda lakukan


Happy Birthday t0 both of u

 

p/s: birthday gurls ble nak blanje i makan kek neyh.....ha2....btw susu anlene sedap kah????l0ya gle bila bau....ahaaa



6 comments:

Anonymous said...

waaarggghhhh teharuuunyer~jap jap nak nangis jap...
uuuuweeekkkkkkkkkkkkkk......
mekaceh dik...
huhuh...
nt eih tgu taw mcd dr i....
luv u~
xpnah ag dihari kelahiranku org merasmikan daku sebagai dutaaaa...w0w femesnyer...~~~
nananana~
me d_r0nnia'1o

syuhaida abul said...

he~...nanges cepat....

Anonymous said...

alaaa~nt nangis sp nk pujuk?ayh xder..ahaks...dadadididududdu....xper rr xmo r ngs..

wan athirah bt wan mohd bahruddin said...

huishh...bezday aku???...waaaa~
nak nages!!..

syuhaida abul said...

dronnia

al0l0..sdeynye..nnt mst ayah bawak balik kangr0o 2..ahaaa

syuhaida abul said...

wan

alamak...ades..
hahahha..
nnt taun depan aku buat ye...
bufday k0 cpt sgt..time 2 bl0g blm lahir lagi...he~