spe kelik blanje cekedi$

19 October 2010

takde tajuk~any suggestion


minggu neyh bel0g nampak suram2 macam lampu nak tebaka..bukan ape aku bizi sket melayan perasaan sengal2 ayam aku neyh..nak merepek merapu p0n mood xde....saket2 badan p0n x abes lagi..bukan ape aku kan cucu solehah..jadi menolong nenek becucuk tanam tu haruslah yer....0kay tipu..aku mer0nggeng wekend ari tuh pegi cosmo world...syesh sakit2 badan aku maen bnd alah kat dlm tue....sume benda memeningkan...tapi seyes aku cakap menjerit macam nak beranak 0wh..walah~


cuti da nak abes..penyakit insomnia aku neyh menjadi2 plak..aku lepas subuh baru lena tido ko tau...tensen betol lah..aku kene mnx lecturer aku buat kelas midnight la gini..belaja bawah sinaran bulan..baru senang tangkap sket...ye dak..


ah skang sume bizi cite pasal result nak klua..aku malas nak amek pusing..ye la bnd da lepas buat ape dikenang lagi...bak kate remaja2 zaman skarang let by gone be by gone....buat ape pening2 pikir..kih2


gile ko x takot...



p/s:nebes semacam la kak 0i...kalah pengantin



3 comments:

♥ciK-t0ge ♥ said...

hahaha kengggeeeeee!

result nak kua ke?????
wuhuuu mesti bedebar2..

0wg ne nk final =.=

mgu depan..
aiy0o.. tat0t!

kengge said...

good luck cik toge reb0s.....wink~

JelinaJoli said...

nebes mlm petama weyyy! baru betol2 insomnia..kekekke