spe kelik blanje cekedi$

03 June 2011

penangan Nora elena

seperti yang dijangka kan penyakit demam nora elena da merebak satu malaysia..abes sume anak2 dara tido besilang tangan kat dahi dok berangan nak dapat suami seromantik,segagah si seth tan

si para2 isteri orang lak sebuk risau dok mimikirkan agak2 nye bilalah si sang suami nak jadi seperti si seth tan..hak2..

si jejaka2 kat luar sana da mula risau takot si girlfren memasing sebuk nak mintak bunga ros penuh satu boot kereta tiap kali kelua dating...kalo takat tiga kuntum boley lagi diterima akal..ni siap nak sebonet..makan pasir la jawabnye tiap bulan...


takat neyh da patpulo lapan kali ak jmp status begini..


ni da macam lilin tibe2 nk cair mair bagai



see..smpi nak demam



sukar soalan anda



gile ko org korea pon nk laki cam seth..gigit jari hyun bin















penangan giler cerita neyh..xpenah lagi aku nengok drama melayu yang boley buat orang angau2 bagai neyh..tapi kesian dekat yang angau2 neyh..bukan senang bai nak dapat lelaki seperti seth tan kesayangan anda tue...


mana nak cari weyh suami sepenyabar seth tan neyh...da lama kawen still dapat tahan napsu...hah3..isteri da la muke pan asia....kuat betol iman ko seth tan..see kan da buat gadis2 merana nak carik bopren sepenyabar seth tan neyh...neyh baru sampai dating lambat sket muka da cam askar jopon..lek la bang..gadis2 kene la lambat...baru la play hard to get..ye dak..


neyh lagi la...sabar betol pak cek seth tan neyh..hari2 dok kene jeling,,kene tengking dye buat kool jer..ko memang power la seth..see susa bai nak jmp manusia gini..sehari dua bley la tahan..kalo da behari2 ada gak yang kene pang sedas neyh...

scene paling romantik takat neyh aku rase part seth angkat nora..senyum2 aku pandang tibi..badan macam aaron boley cerita la weyh..kalo da badan suami ko keding ko plak jenis montok2 tak nak kalah..memang xlah weyh nak mengangkat nyer...abes lps neyh aku agak si gadis2 pakse bopren memasing masuk gym srh dapat badan cam seth tan neyh...see dengan nak baya duit bunga nye lagi,,duit gym lagi memang makan pasir la gamaknye cukup bulan...




p/s:aku nengok citer neyh sambil senyum2...kah3..dah serupe orang giler pn ade..

1 comment:

nadyasupra said...

dan di antaranya adalah mak, ayah dan adik2 haku tak kira laki pompuan ...
"=.=