spe kelik blanje cekedi$

08 July 2011

sepupu sepapat Tan Yin Toon

aiyaa ini komuter ala pegi taman seputeh ka???

ada auntie..

wa takut talak dia tala pegi owh....

pegi auntie..ak da malas nak layan da neyh..da serupe cakap cam itik pon ade

itu hari wa naek laju munya dia talak belenti owh....itu apa nama wa sulah lupa..."hah ERL"

owh sape suruh naek ERL auntie..mmg la x berhenti...."jadahnye ko naek erl..tu nak pegi LCCT ngoi"

eh lu baca lagi ka...

baca pe auntie???...pening da ak cakap ngan dy neyh

baca la...lu talak baca ka....mana lu baca????

okayh fine x paham da...pusing kepala ngadap org laen..bia dy cakap sorang2



p/s:kang aku cakap speak in english please cam kuang aja sangat..tp mintak maap la..aku x bape paham pelat2 Tan Yin Toon neyh....





2 comments:

JelinaJoli said...

baca tu stadi la..
belom lagi dia tanya gua skolah mana. rasa gua muda bebelas tahun.
rupanya sekolah tu stadi..
gua je perasan muka mcm budak sekolah,muda remaja

haish

manusia rumit said...

hah3...stadi ke..mne tau owh..kesian ko macek...ko mmg slalu perasan remaja2...ahhaha