spe kelik blanje cekedi$

24 March 2010

Kl0 dapat anak begitu mmg patut dijual~heh....

 weh rase nak cubit2 pipi dye.....cumil je bugil2 macam sutun




Di pagi hari yang nyaman,dua orang sudah lanjut usianya duduk berehat-rehat. Pak Abu dan Pak Majid namanya. Yang Pak Abu membaca surat khabar manakala Pak Majid hanya duduk termenung jauh sambil hisap rokok daun.


Pak Abu:  Majid, engkau tengoklah berita hari ini. Ada orang sanggup jual anaknya.

Pak Majid:  Hmmmmm. Jawab Pak Majib macam acuh tak acuh je.

Pak Abu:  Kot pun terdesak nak duit janganlah jual anak. Banyak lagi cara nak dapat duit. Kerja kat pam    minyak ke, jual kacang putih ke, jual surat khabar ke. Betul tak Majid...?

Pak Majid: Hmmmmmmm... Sambil mengembus asap rokok daunnya keluar melalui hidungnya...

Pak Abu:  Kau ni kenapa Majid? Takkan berita ini kau tak ambil peduli ke? Ini melibatkan kemanusiaan tahu. Binatang pun tahu nak jaga anaknya.

Pak Majid:  Hmmmm....Nilah aku nak bagitau engkau. Kalaulah aku masa muda-muda dulu..Aku jual je anak-anakku tu..

Pak Abu:  Hah??? Engkau biar betul Majid!

Pak Majid:  Hoii.. Engkau sedar tak sekarang ni berada di mana? Sedarlah Abu....Kita sekarang di RUMAH ORANG TUA. Kalaulah aku tahu perangai anak-anak aku tu macam nilah, dah lama dah aku jual budak-budak tu!




haih patutla skang nie belambak2 org buang baby.....ceh..xde akal bet0l org begitu...bengang hari2 tgk paper kes 0rg buang baby..da la sume c0mel2..heh....tapi kl0 jadi cam cite kat atas nie mmg patut semelih anak tu buat gulai....wakaka....







p/s : aku geram ngan s0rang baby skang nie....suke muncung dye...rase nak c0lik je....ecah i heart y0u....

2 comments:

Irs said...

mmph~sdpnye gulai~
ttbe rse lpr tgh2 mlm bute ni
haha

syuhaida abul said...

irs


ha3..p klua cari maple...