spe kelik blanje cekedi$

26 April 2010

aku dapat surat cinta~yang penting bukan bangla yang hantar

aku dapat surat chenta abam p0smen anta....teruje 0kayh bile dapat surat n g0t my name 0n it...da lame x dapat since dunia da maju manusia da kedekut..anta ucapan  raye pakai mesej jer...nie da ade faceb0ok lg la..harapan je la nak tgk p0smen kacak baju biru benti depan umah...




aku ingat tah sape2 la yang anta surat kat aku....rupe2 nye...haish.....tgk sampul surat da tau....






"perutusan si paduka baginda"
mak ai anak raje mas0k minang 0kayh

tgk isi rupe2 nye surat tawaran belaj0
i g0t place in n9-sc stream-learn bi0...wahhh..really miss my m0uth bubling...
adekah aku akan berada di sana???
tggu dan lihat


hari neyh dapat lagi sekeping surat chenta
i g0t place t0o study medic in mid east
aku x tau nak cakap ape
tp tggu dan lihat je la
mne hala tuju aku lepas nie


n aku da t0lak satu surat chenta dari unikl
aku dapat buat f0undati0n in sc n technology
tp atas sebab2 tertentu aku t0lak dengan rela hatinye




aku harap ape jer keputusan yang aku buat lepas nie adelah yang terbaek unt0k aku
masih menunggu satu lagi surat chenta yang x sampai2







p/s: n0t ready t0 leave my h0me yet.....

12 comments:

Salina said...

medicmesir kah?

syuhaida abul said...

heh2

Ainul H said...

yu, x dpt lg surat cinta. how come? T_T
tahniah dpt medic in east, pegi tak?
neway, gud luck! :)

chapaticokelat^^ said...

tahniah!!^^
bertuahnya badan..

syuhaida abul said...

ainul

x tahu lagi....he2

syuhaida abul said...

chapati c0kelat

thanx..x penah dapat adiah cabutan betuah...xde la betuah sgt k0t...ha3

+akufobia+ said...

byebye rumah.

nabilah_2908 said...

tahniah,,, :)

slm kenal dari nabilah...

syuhaida abul said...

bye2 sume...heh2

kodok hijau the ghost writer said...

jauhnya...so macam mana kodok.. takkan diriku kaw nak tinggalkan

ish..dah dapat madu sepah dibuang.



tapak kaki : aku akan tetap merindui mu konger

syuhaida abul said...

k0d0k

kengge x cakap p0n nak pegi...ha2

♥ciK-t0ge ♥ said...

KeNgge masaK temp0yaK!

Hahaha...

guDLucK..

bt keputusaN yg tebaEK taw..


i d0akan u alwaYS bejaYe..


:P