spe kelik blanje cekedi$

02 April 2010

TTT tenks kerana buat malam jumaat k0o begitu beharga~



psst psst ....malam jumaat..kekek
weh malam nie ak0o rase nak terbang kat langit
nak kutip2 bintang kat langit..nak bisik2 kat bulan yg malam nie ak0o happy
nak tid0 atas awan....ahaaa


agak2 ape yg buat ak0o happy sebegini?????
.
.
.
meh sini bagi pl0t peristiwa sket~
hari tue ..selasa k0t pegi chat kat kapet GB...tgh d0k merepek2 ngan bl0gger laen...tetibe ade s0rang bl0gger neyh toh tuan tanah buat satu teka teki....dye kate kl0 sape dapat jawab dye blanje...teka teki nye bebunyi begini...wakaka...skema semacam...

"dalam banyak2 kuih....kuih ape yg x b0ley makan kat tgh"

ak0o dgn xde nafsunye p0n jawab....d0nut...
sbb mmg da bese denga k0t teka teki neyh...ha2..sbb ak0o peminat d0nut
n mase tue per0t tgh lapa s0 mmg trus tringat kat d0nat

skali k0rang tahu ape t0h tuan tanah cakap...

"kengge bak sini n0 akaun"

0MG ak0o mmg xde la menaruh harapan sgt..sbb ak0o igt dye maen2 jer...skali mnx n0 akaun weh...n utk pengetahuan k0rang aku neyh mmg x pena tau n0 akaun aku pe...sbb sebel0m neyh n0 akaun aku pki cakap mulut je nak duit yah insyallah b0ley dapat..s0 aku cakap ngan t0h tuan tanah nnt la k0t aku bg sbb nak tggu parents balik....tp aku lupe nk mnx smpi hari nie....malam jumaat nan indah nie..ha3


s0 dgn x igt ape2 nye ak0o g chat kat kapet GB malam nie...tbe2 t0h tuan tanah teg0r...tnye..kengge nak duit x..bak sini n0 akaun...warghhh...mem0ri k0o kembali semula...ha3..tbe2 ak0o tepikir kl0 t0pup bez jgk...lg2 hari nie kedit k0o xpired...s0 aku kecek kat t0h tuan tanah t0pup b0ley...demand gle aku..ha2..skali dye cakap b0ley..emel n0 tep0n...aku p0n dgn truje h0yeah2 nye g anta emel...skali u g0t 1 new message...heh2..id0ng da bau duit da neyh...ha2...skali bukak emel k0rang tau ape yg ak0o dapat....


sila kelik gamba ini utk tumbesaran
60 hengget weyh.....

ak0o x sangke la sebanyak tue...igt setakat sepuluh je...skali 60...kl0 aku ade saket jantung mmg da kne heart attack k0t...ha2...s0 mmg aku trimas a l0t kat t0h tuan tanah yg sgt pemurah...ha3..laen kali bg lg..keke...







p/s : t0h tuan tanah tenks kerana buat malam jumaat k0o begitu beharga....ahaaa...s0 kepada kam0o kam0o dan kam0o kl0 nak duit mcm ak0o sila pegi ke bel0g beliau...kerana dye sedang buat c0ntest dgn adiah lumayan...sila bekejar kejaran ke bel0g beliau...h0yeah2...

5 comments:

toh said...

kenggeeeeeeeeee!!TTT pon hepi >.< tq2

syuhaida abul said...

tenks TTT..hehe

~ Ann ~ said...

TTT da banyak sangat duit, tp xnak bagi aku.. huh! Adakah patut minta aku lak blanja pizza.. cetsss! Ekonomi tak kukuh ni ngah kumpul duit nak g kawen.. uoopsss, nak g tgk kawan kawen..

ceh, xde la rugi sangat. coz aku pakai postpaid.. wakakakak. line percuma company tanggung.. weeehaaaa!!

syuhaida abul said...

ann


ha3..o0ps kawen..keke...

Irs said...

xley bla gle syue!
nk krdt cket.hee~