spe kelik blanje cekedi$

04 May 2010

wasiat dari petani berjaya~`

m0od: lapar tgk lembu kat bawah nie...




lembu pak mat tempe yg sesat


x sangke sungguh ade jugak manusia yang nak bagi wasiat kat aku..lembu pulak tue...aku ingat lembu sape lah yang sesat kat bel0g aku neyh..keke...terima kasih daun keladi ye pada si pengembala lembu yang sudi wasiatkan sek0r daripada berek0r2 lembu dye...jimat sket duit nak kawen nanti...wahhh...sape nak rase daging lembu itam nie nanti aku kawen datang la...jimat kan jemput pakai bel0g jer....hah2....


thanx n link the pers0n that gave u the c0w

pada rakan petani ku di farmville cik ailebiu yang wasiatkan sek0r daripada bek0r2 lembu kat farmville dye...laen kali nak bagi bangl0 u kat i p0n b0ley...keke

bagi balik lembu itam nie aka wasiat kat 7 bl0gger paling aktif 0r 7 bl0gger paling x aktif

adeh...kena bagi wasiat ler pulak...x sedia nak 0ut lagi..tapi xpela kita kena sentiasa bersedia kan....
 eh xpela aku baek...nak bagi kat semua lah yang bace entri neyh....meh sini ambek lembu itam nie..jangan malu2...da ambek jangan lupe bagi makan pulak...

bagi tau di0rang ni yang di0rang dapat wasiat dari orang kaye kg sepening lalat 

wasiat neyh penghulu kampung merangkap 0rang tua paling kedekut kat kampung sepening lalat yang sebelah kampung pisang yang bagi...jangan maen2 bukan senang 0rang tua kedekut neyh nak bagi harte dye kat k0rang....jadi berbangge lah kam0o...b0ley mas0k tb3 neyh..ha2

3 perkara yang anda selalu buat semasa men0nt0n tb

umah aku xde tibi...tebakar kena tembak petir..s0 selalu tumpang teng0k tibi kat kedai t0myam pak mat tempe...da name p0n kat kedai t0myam kan...makan t0myam la sambil kar0k lagu ahmad jais...heaven jer bunyik...wahaha..eh baru dua perkara..lagi satu aku sedut te0 ais limau xde limau...memang mnx pelempang jer kal0 mnx air gitu kat kedai...


3 makanan pelik yang anda penah makan

xde...aku jenis yang x kental s0 xde mase nak makan benda pelik2 neyh..kang x pasal2 ceret beret...sape rugi..aku jugak....kena baya bil klinik...

bagi tau berapa orang dah kawan anda di faceb0ok

aku tade faceb0ok..kesian kan..kal0 ade p0n sape la nak add aku neyh...<--muka mnx penampa

fav0urite s0alan nie...macam mane k0rang bejumpe sp0use k0rang aka pakwe/makwe..kat mana??

bawah ampaian umah pak mat tempe..tengah makan tempe...
haih x beilmiah sgguh s0klan nie..bg la s0klan addmath ke...baru heaven giler nak jawab...<---0kay tip0o






p/s: aku kena study neyh..tapi sume buku da kena jual...s0 macam mane???

 

2 comments:

cik aiLebiu said...

kahkahkah...skang aku malas nk bela lembu...skang aku bela ilama...hehe :P

aqilasafuan said...

haha.lwak a ko syu