spe kelik blanje cekedi$

03 May 2010

tolong saya:asasi ke matrik~pening lah gini...

pening 0wh....giler2..kalau dapat satu je kan best tak payah nak pikir2..pegi jer...neyh..haih...p0ning2..serabut2...


jumaat hari tue bebekalkan result spm aku yg cam ape aku p0n x tau aku dapat buat asasi dekat uia...n the "best part" i g0t engineering...serius tekejut giler2....tak pena tepikir nak k0s neyh...mmg xde dlm list cita2 lah sng cakap...lagi satu tepikir jugak seswai ke kaum bunga cam aku amek engineering??n yang paling "best" bila mas0k uia neyh aku kena belaja physic...aku agak lame ngan subjek neyh..dulu time cegu ngaja cegu stat bukak mulut jer aku p0n stat tutup mate...aku student yg x nerd 0kayh..s0 jgn tiru..ter0k...ha3..




n aku ade jugak dapat matrik n9 n kat sane aku b0ley pilih mau sc hayat 0 sc fizikal n suda semestinye k0rang tau aku akan pilih ape...tapi ramai yang cakap belaja kat matrik nie memang kena pulun abes abesan...s0metimes even dapat 4.0 flat p0n susah nak dapat ape yg kite nak...kadang2 dapat k0s yang memang x penah denga...s0 macam mane nie???




kan best kal0 belajar jer sume...medic, pharmacy,law,engine n etc...cam f5 dulu...nnt suke ati je la nak keje ape..sume b0ley...hahha...bez nye kal0 ade gitu....


nak plan future p0n payah...aku rase nak pilih bnd alah nie lg susah dari nak jawab exam spm...p0ning2...
heh sape2 b0ley t0l0ng aku...





muke macam nak berak jer...







p/s: eh maulana budak af tu belagak owh...menyampah giler..bajet bag0s...

4 comments:

farysa said...

hey,congrats!bukan sng nk dpt uia kos sns ni.farysa snri pun xdpt,hahaha.btw,kalau minat,amik je.rezeki ada d mana2.=))

sherah said...

sape kata kena pulun habisan masa metrik?haha akak rileks je time metrik dulu?haha. dapat pointere biasa je pon. heee. asalkan pandai bawak diri sudah laa.

Irs said...

ni bagi pndgn sy k?

klu sy tgk diri awk,lbih kurg cm sy gk.jenis blaja last minit+ bkn ulat buku.so sy suggest awk g asasi tu la.even mtrx tu sme je cm asasi,tp asasi lg better plus kte da knfem kte msuk u mne.klu mtrx,ssh cketla

apa2 pun,tepuk dada,tny hati.yg mne satu mnjadi pilihannya.jgn pilih based on minat je,tp pk jugak kemampuan diri + pluang pkrjaan pd mse akn dtg :)

Fatin Filzati said...

syue..

pada pendapat aku, ko nie cam sesuai je amek sains hayat..hehe.. kate x minat fizik..

jgn risau, kalo mende kte dah minat, kene kerja keras pn xkan rase nk give up.. maybe first2 susah la (cam aku) tp lme2 okay kot..
insya-Allah.. u can do it dear =)..

hehe..