spe kelik blanje cekedi$

11 October 2010

17.17.2017~amacam cun x

tgk tarikh da gigil lu sume orang
relak la..tarikh x melambang kan ape2
lagi2 kalo tarikh 
10.10.2010
yang lu orang dok bising2 kat blog memasing
ape ade dengan tarikh
nak cakap cantik
~17.17.2017 ~
lagi kebab0m
nak kate sebab sheikh muszhapar kawen
alah normal lah tu sume manusia kawen
ape heran ye dak


ah taon depan lu orang tengok la 
kalo 11.11.2011 jatuh hari ahad
agak2 selebriti mane pulak yang nak bikin gempar satu malaya
buat majlis ala2 fairy tales
nak buat ala2 taman macam da bese sangat
ala2 kayangan da buat ta0n neyh
so ade berani nak buat ala2 bollyw0od
boleh la nak jempot sebuah dua kapal tebang artis bollyw0od
hari nie dah jemp0t astron0ut2 satu dunia 
ape salah kita jempot artis bollyw0od ye dak
baru la tibi tiga nak buat live majlis lu orang





lepas congak tambah darab bahagi
aku agak tarikh 
17.17.2017 da ckup cun
lu orang jangan lupe reserve hari tue kasi pree
kita pekene sepinggan dua nasi beriyani
amacam ade berani nak dtg~


amacam suwit x maen gunting2 love
mak mentua amacam tharu x menantu men gunting2 love






p/s:nak datang inp0m awal2..senang nak adjust makan minum lu orang



6 comments:

_aLiaHwaFa_ said...

17.17 ke 17. 7? konpius aku.

JelinaJoli said...

121212 nanti gua buat entri kebabom . itupon kalo gua tak kena bom dengan laki gua yg sah saat itu.






errr... paham ke?

kengge said...

chepa:x yah dok kompius2....ha2..nnt da sampai maseny ko akan tau jugak...tp tah bila akan tiba aku pon x tau..waahahah

kengge said...

jelina:okayh gua tunggu...tarikh besejarah tue..jelina joli dgn pitt punye majlis..sah2 la AXN yg buat liputan..ape barang tibi tiga kan..hahha

NURUL NAZIRA said...

17.17.2017? hahaha :D

Husna Hasmizi said...

ape cer ni weh?
wujudkah tarikh tersebut???
cube story ckit.. hahaha