spe kelik blanje cekedi$

08 October 2010

cerita kasim selamat pon x sedih macam cerita aku



minggu pest

guling2 atas katil 
feeling cuti maseh membara 
bgn pagi haram jadah lambat nak mapuh mcm x tido setaun
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.

hari kelima minggu pest

otak da mula bepina
badan da x bepungsi dengan normal
napsu makan da x tekawal
jari da menunjukkan tanda2 parkinson
.
.
.
.
.
.
.
.
.

.
.
.
.
..


minggu kedua

keyboard laptop da mule haus
facebook da mula muak dengan aku
nampak lambang facebook pon da loya
tgk tibi asek2 galang 
naseb ade csi tiap hari
naseb ade habil qabil..hik2
chinta chanduri tu pon bes gak layan
.
.
.
.
.

.
.
.
.
.


hari ke empat minggu kedua

ah sudah esok jugak kene pegi kedai spek
muka aku kat cemin pon aku da x nampak
ape cerita neyh






agak2 kalo aku sambung aktiviti x bepekdah aku neyh sampai minggu ke empat bape peratus p0tensi aku tok menghadapi naseb yang same seperti kasem selamat









p/s:ha tngok hebat x pengisian aku di masa cuti....sumpah b0san....

4 comments:

Cik Moon said...

aduhh..balik2 galang..haha.. ntah bila citer tu nak abeh.. hehe

JelinaJoli said...

hahahahahah!

cukp setahun mata lu juling buta!

kengge said...

cik m0on:sinetr0n end0n kalo x cecah 200 epis0d x sah...ha3

kengge said...

jelina:da buta nak juling plak...macam mane tuh..lagi parah dari kasim selamat gua pikir...