spe kelik blanje cekedi$

12 October 2010

anda perempuan????sila baca jika YA~

tujuan aku mengep0st entry nie adelah untuk renungan semua...bukan untuk menakut2 kan anda....jadi sila baca dan berhati2..manusia sekarang perangai kadang2 da serupa macam binatang...haih~


Hal ini berlaku di KL baru2 ni..cara baru orang memperdaya perempuan untuk dirogol. Kawan dia sendiri yang telah menjadi mangsa. Kawan dia keluar ofis agak lewat iaitu agak2 dekat malam juga. Dia terserempak dengan seorang kanak2 menangis di tepi jalan. Kerana kesian, dia hampiri dan bertanya budak tu kenapa dia sorang2 petang2 begini. Budak tu kata yang dia dah sesat dan minta dihantar balik ke rumahnya. Budak tu kemudiannya menunjukkannya sekeping kertas yang tertulis alamat rumahnya. Perempuan ni kira berhati mulia, tanpa mengesyaki apa2 terus bawa budak tu ke alamat berkenaan. Setibanya di rumah itu, dia pun menekan loceng pintu.. Sejurus kemudian dia pengsan lantaran loceng berkenaan disambungkan dengan wayar berkuasa tinggi.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> Hari berikutnya apabila dia tersedar, dia berada di sebuah rumah kosong di kawasan berbukit, dalam keadaan telanjang. Kondom ada di merata2 dengan air mani berhamburan. Tak kurang 20 kondom semuanya. Dia langsung tak mengenali penyerangnya. Begitulah jenayah akhir2 ini mensasarkan mangsanya. Jika terserempak dengan keadaan sebegini, jangan sesekali turuti kemahuan kanak2 itu, sebaliknya hantar je dia ke balai polis yang berdekatan.
>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>

>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>> 






buat kaum hawa yg rajen shopping jalan tar sogo bagai sume tuh bawak la teman...kita x tau ape yg akan jadi..just sediakan payung sebelum hujan...aku tau perempuan nie mmg dilahirkan dengan sifat yg lemah lembut dan mudah simpati....tapi memandangkan zaman sekarang neyh da ade setan yg betopengkan manusia better lah kita kurangkan siket sifat simpati tuh.....bukan nak kate selfish ke ape tapi utk keselamatan diri....






p/s:manusia macam neyh memang patut humban kat laut bia jerung makan....fullstop..x gune...

3 comments:

JelinaJoli said...

weyyyyyyyyy! gua keja kat jln TAR sana nuuu... seram ahhhh

kengge said...

alah lu kan ade pitt ape susah..hahhaha

♥ shiMawar ♥ said...

pernah jgk bc cite ni..tp lain version..takpe le..ape2 version pn, kita mmg kena hati2, jantung2 dan paru2..