spe kelik blanje cekedi$

04 May 2011

GULA GULA,,lepas neyh aku jamin pasti akan ade coki coki

aku pedap dan sedih,,
tiap kali bukak belog ade manusia baru yang follow

aku bukan ape
aku kasihan dekat mereka yang mempellow belog x beguna neyh
dah la jarang berupdate,,xde video panas,,citer william kawen pon tarak


aku bukan ape
aku malas nak meraban2 x tentu pasal,nanti ntah hape2 yang aku tulis
xkan aku nak update hari2 aku bangun pagi pukul berape,jatuh la saham nanti
nak update aku makan ape ari nie,lagi la tak..aku diet xde makan2
kang aku dok update pasal GULA GULA x pasal2 ade yang anti..keh2..tapi peha lu besa lah wahai gula2..malu saya dibuatnye


lagi sebulan je lagi mase aku nak tetonggeng2 kat umah..lepas neyh tade dah..babai
jadual belaja tok sem depan pon aku da dapat..semangat x weyh lagi sebulan cuti jadual belaja da dapat
bededikasi sungguh ko wahai pekerja2 UIA..
babai..banyak lagi muvie belum khatam..eyh jangan risau quran i.a aku xpenah lupe bace....shoyy












p/s:maap semua....

2 comments:

JelinaJoli said...

ni je/?? gua bajet lu nak cerita muvi apa yg lu ada stok. hehe

pepsi satu said...

jelina:keh2...malas tahap sipot mau taip...