spe kelik blanje cekedi$

03 March 2010

GB buat FB ku terabai....ay0y0

weh p0mpuan dalam nie macam pena nampak......




wa tajuk entri mmg macam bini mati laki w0a....ha2...tapi serius mmg semenjak aku kenal GB neyh aku macam da giler bayang ngan k0...ahaa...sampai FB chenta hati ak0o pon aku bia je terabai sengs0rang...bagi makan p0n idok..sian ko FB...cafe aku FB pon da lme aku xlawat....apa kaba sume planggan2 tetap k0o...s0rry sekarang i da ade GB s0 u all g makan kat kafe laen la ye...i xde mase nak nak masak dah...al0l0....


semenjak aku j0in GB nie jugak la mcm2 manusia aku kenal....especially blogger2 la kan...kepala korang mmg giler dan bez...ekeke....mmg gle la aku di buat nye...gelak sorang2 sambil menge chat ngan korang bnd merapik2...ha2....antara blogger2 yg aku kenal kt sini ade la dlm dua tiga org ..............


..kodok ij0 aka kodok gatai......
keir0r0
adlyna
bidadari ij0
cik toge aka toge reb0s
fara_aleena
b0m 321
k0ng
em0rav
weh byk lg neh tp sebab semalam aku makan maggi t0myam otak aku jadi lembab seket...ekeke....s0 spe yg xde jgn terase ati ye....


wa2 ari nie aku teruje gle weh....pak cik yg aja aku keta mesej ckp ari nie ade klas k0l 3..ekeke...aku harap keta tu tayar nye x te tanggal di sebabkan aku nnt...ha2...tp seyes lmbat cam siput khinzir bet0l..membe2 laen da lulus jpj da 0o..aku baru nak tekedek2 blaja...wa lps nie nenek blkg umah aku k0 xyah nak blagak2 lg lalu depan umah aku h0n2....mcm ko sorang taw bawak keta...lepas neyh aku lalu depan umah k0 aku h0n kuat2 pki h0n lori..wakaka.... 

 
 
faceb0ok jgn majuk nnt aku blanje cekedis durian
 


p/s : lepas nie aku nak minx ferrari kat ayah aku...ha3

8 comments:

Irs ♥ said...

ape brg ferrari
minx mini cooper la
hee

_aLiaHwaFa_ said...

syue...
dont wori...ak own sme baru nk blaja bwk kete..org len sume asek ckp ckp psl jpj..nyampah i..haha

syuhaida abul said...

irs

xmo nak ferrari jugak...ahaa

syuhaida abul said...

chepa

yeah give me 5
ha2..tadi bawak pest time seyes bez gle...teruje nak pegi kelas es0k...he~

choccy_blood said...

test hg bila??

syuhaida abul said...

choccy_blood


xtw lagi...
aku bru blaja 2 hari meh...
tp sgt shi0k...

miss lolly a.k.a luvfareda said...

sampai ati tak ingat l0lly.

majoks 14 saat.

syuhaida abul said...

miss lolly


elele xm0 la majuk2...kan i da cakap time otak cam jem seket sbb makan magi..ha3..lolly tetap d ati...al0l0